راهنمای خرید
به فروشگاه آنلاین ویلند خوش آمدید. لطفاً پیش از ثبت سفارش، قوانین زیر را به دقت مطالعه فرمایید. ثبت سفارش به منزله پذیرش این قوانین از سوی کاربر است.
۱. ثبت سفارش
* ثبت سفارش از طریق وبسایت در ۲۴ ساعت شبانهروز امکانپذیر است.
* پس از ثبت سفارش، پیام تأیید برای شما ارسال خواهد شد.
* در صورت عدم موجودی کالا یا بروز خطای سیستمی، مبلغ پرداختی شما بهطور کامل عودت داده میشود.
۲. قیمتگذاری و پرداخت
* قیمت کالاها بهصورت بهروز شده در سایت درج شده و شامل مالیات بر ارزش افزوده میباشد.
* پرداخت از طریق درگاههای امن بانکی انجام میشود و اطلاعات بانکی کاربران بهصورت محرمانه حفظ خواهد شد.
۳. ارسال و تحویل
* زمان ارسال سفارشها بسته به مقصد، بین ۲ تا ۵ روز کاری خواهد بود.
* هزینه ارسال در هنگام نهایی کردن سفارش نمایش داده میشود.
* مسئولیت ارسال بهعهده پست یا شرکتهای حملونقل همکار است.
۴. خرید، مرجوعی و تعویض کالا
در زمان انجام فرآیند کنترل کیفی هر کالا، تمامی اندازه ها، سایز، رنگ، جنس پارچه و دیگر اطلاعات مورد نیاز، بطور کامل و شفاف در بخش توضیحات آن کالا در سایت ویلند آورده می شود تا مشتری بتواند با توجه به آن، کالا و مشخصه مناسب را انتخاب نماید. انتخاب و سفارش کالا به منزله مطالعه کامل توضیحات و در نظر گرفتن اندازه های اعلام شده برای هر محصول، تلقی می شود.
از طرفی قسمت توضیحات خرید صرفا جهت مواردی از قبیل خرابی تلفن, تحویل به لابی و از این قبیل موارد میباشد.و یادداشت هایی با مضمون فوری ارسال شود و یا مشخص کردن ساعت و تاریخ و مشابه این موارد به منزله ی قبول از طرف ویلند نمیباشد و این نوشته ها حقی برای مشتری ایجاد نمیکند.
امکان رزرو کالا (سفارش) برای مشتری میسر نمی باشد.
سفارش هایی که خرید انجام شده و به هر دلیلی نیاز به هماهنگی با مشتری داشته باشند ولی امکان هماهنگی با مشتری میسر نشود ،حداکثر تا 3 روز کاری جهت تعیین تکلیف در نزد ویلند باقی مانده و در صورت عدم انجام هماهنگی، سفارش از طرف فروشگاه تعیین تکلیف و ارسال می گردد. مجموعه اینترنتی ویلند هیچ مسئولیتی برای تامین مجدد کالای اتمام موجود شده و یا ارائه خدمت در آن خصوص ندارد.
امکان اعمال تغییر در سفارش ثبت شده به هیچ عنوان وجود ندارد.لذا در صورت نیاز به انجام هرگونه تعییر لازم است مشتری تغییرات را با برقراری ارتباط با پشتیبانی یا ادمین واتساپ یا ادمین اینستاگرام در ساعات کاری اطلاع رسانی نماید.
نکته مهم: جهت رعایت مسایل بهداشتی، احترام به حقوق سایر مشتریان و رعایت اخلاق حرفه ای، امکان مرجوعی و یا تعویض کالا وجود ندارد.
در صورتی که درخواست مرجوع کالا ناشی از قصور ویلند باشد, امکان عودت و تعویض میسرخواهد بود ولی اگر درخواست تعویض بعلت تغییر نظر وسلیقه ی مشتری باشد , به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد.
با عنایت به انجام کنترل کیفی، ثبت اطلاعات و توضیحات، قیمت گذاری و غیره محصولات توسط نیروی انسانی صورت می گیرد، احتمال بروز خطا وجود دارد، لذا تعویض یا مرجوعی کالا تنها زمانی امکان پذیر است که قصور مجموعه ویلند در خصوص ارسال کالا خلاف سفارش مشتری و اطلاعات سایت و یا معیوب بودن کالا، احراز گردد.
معیار تشخیص معیوب بودن کالا، استانداردهای واحد کنترل کیفی ویلند می باشد.
باتوجه به نحوه اندازه گیری، اختلاف اندازه گیری تا 1 سانتی متر از موارد مرجوعی محسوب نمی گردد.در صورت احراز قصور از طرف مجموعه ویلند، رفع نقص و یا جبران هزینه های احتمالی عودت کالا توسط مشتری، در اسرع وقت انجام می گردد و در این موارد هزینه عودت کالا و ارسال مجدد بر عهده فروشگاه ویلند می باشد.
در صورتیکه مشتری پس از تحویل سفارش متوجه اشتباه یا نقص در کالای ارسالی از طرف ویلند شود، به دلیل حفظ مسایل بهداشتی، احترام به حقوق سایر مشتریان و رعایت اخلاق حرفه ای، لازم است حتی الامکان بدون باز کردن بسته بندی محصول، مراتب را حداکثر تا 72 ساعت پس از دریافت سفارش به مجموعه ویلند اطلاع رسانی نماید. لازم به ذکر است امکان رسیدگی به درخواست هایی که پس از این زمان به مجموعه ویلند ارجاع شوند، وجود ندارد.
شرط بررسی مرجوعی کالا، ارسال پیام حاوی نام و نام خانوادگی، شماره سفارش، علت مرجوعی و عکس یا فیلم از نقص کالا به واحد پشتیبانی ویلند، از طریق پیام رسان واتساپ به شماره ی 09224338706 و ادمین اینستاگرام میباشد.
کالا باید در شرایط آکبند باشد و تگ، مارک، کوپ لباس خراب نشده باشد. کالایی که مورد استفاده قرار گرفته و یا شست و شو شده باشد، مورد پذیرش نخواهد بود.
شرط پذیرش مرجوعی، ارسال کالا در وضعیت اعلام شده و ارسال تمامی ملزومات و ملحقات کالا می باشد.
در صورت موافقت ویلند با مرجوعی، مطابق توضیحاتی که به مشتری داده خواهد شد، ایشان سفارش را از طریق پست به آدرس ویلند عودت می نماید.
مدت زمان تعویض یا عودت وجه کالای مرجوعی به مشتری، تا 7 الی 10 روز کاری پس از تحویل شدن کالا به ویلند می باشد.
بطور کلی هر عاملی که خارج از اختیار ویلند می باشد مانند اتفاقات غیر منتظره مانند تصادف، بلایای طبیعی، ارائه خدمات نامناسب یا با کیفیت پایین توسط سایر سازمانها ، موسسات دولتی (از جمله اداره پست جمهوری اسلامی) و خصوصی و غیره که موجب کاهش خدمت رسانی ویلند گردد ،از تعهد مجموعه ویلند خارج است. لیکن مجموعه ویلند نهایت تلاش خود را می کند تا به محض رفع مشکل، خدمت رسانی با کیفیت قبلی را ادامه دهد.
مجموعه ویلند، تعهد می نماید به محض عادی شدن شرایط، خدمات رسانی مطلوب انجام گردد .
۵. حفظ حریم خصوصی
* اطلاعات شخصی کاربران صرفاً برای پردازش سفارش و خدمات مشتری استفاده شده و به هیچوجه در اختیار شخص ثالث قرار نمیگیرد.
* امنیت اطلاعات شما برای ما اولویت دارد.
۶. حقوق مالکیت معنوی
* تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا، تصاویر، طراحیها و لوگوی فروشگاه ویلند متعلق به این مجموعه است و هرگونه استفاده غیرمجاز پیگرد قانونی دارد.
۷. پشتیبانی
* تیم پشتیبانی ویلند در تمام روزهای کاری از ساعت ۹ الی ۱۷ آماده پاسخگویی به سوالات شماست.
* از طریق واتساپ، ایمیل یا فرم تماس با ما در سایت میتوانید با ما در ارتباط باشید.
با خرید از ویلند، شما به رعایت این قوانین متعهد میشوید.
در صورت تغییر در هر بند از این مقررات، نسخه بهروزشده در همین صفحه اطلاعرسانی خواهد شد.
با توجه به تفاوت کیفیت نمایشگرهای موبایل و کامپیوتر، رنگ محصولات ممکن است تا 10 درصد با واقعیت متفاوت باشد.
لطفا در انتخاب سایز و خرید دقت کنید. با احترام تعویض و مرجوعی نداریم!